Productcode: 2024-90

Beschikbare opties

* Maat:
- +

YES! De sweaters zijn nagenoeg uitverkocht, maar we bestellen nieuwe!
In de meeste maten zijn de sweaters inmiddels uitverkocht. Maar geen zorgen, als je belangstelling hebt, doe dan alsnog een bestelling via onze webshop. Wat je wel moet weten, is dat we na 1 oktober de door jou bestelde sweater gaan uitleveren. We wachten nu eerst alle bestellingen af en zetten het dan in gang, zodat jij op ons jubileumfeest of daarna met trots deze prachtige sweater kunt dragen.

Voor onze club is 2024 een bijzonder jaar. Op 18 oktober is het 90 jaar geleden dat de vereniging werd opgericht. Een moment om bij stil te staan en dat doen we! In een gezellig weekend op 18 en 19 oktober. Je kunt dan deelnemen aan diverse festiviteiten. De vrijdag is bedoeld voor (oud)leden), vrijwilligers, sponsors en andere genodigden en betrokkenen van de voetbalclub. De zaterdag wordt een feest voor iedereen. Overdag op het sportpark en ’s avonds in de sporthal. De officiële uitnodigingskaart en het zaterdagprogramma volgen nog.

Om alvast in feeststemming te komen van 90 jaar voetbal in Stedum, kun je hier een -speciaal voor dit jubileum ontworpen- sweater bestellen. Daar wil je in gezien worden, een echte collectors item! Bestellen en betalen kan heel eenvoudig via onze website.

De betalingen verlopen via onze webhost, Slam-Designs. Dit is akkoord en afgesproken tussen beide partijen (P.B. Slager en W. Werkman).

YES! De sweaters zijn nagenoeg uitverkocht, maar we bestellen nieuwe!